Technische gegevens en voorwaarden

Aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Een locatiebezoek met de artistieke en technische staf is wenselijk.

 

Soort theater:  Spektakel voorstelling.

  • Aanvang voorstelling: Bij schemer of later.
  • De voorstelling speelt zich af tussen het publiek.
  • Een locatiebezoek is wenselijk.

Duur voorstelling:

  • 60 minuten

Totaal aantal medewerkers van Close-Act in Pi-Leau:

  • 35 personen;
  • Spelers (25):  24 acteurs, 1 zangeres,
  • Crew (10): 1 productieleider, 1 choreograaf/ stand in, 1 floormanager/ stand in en 7 licht/ geluidstechnici

Opbouwtijd:

  • Start van opbouw is 2 dagen voor de voorstelling. Afhankelijk van locatie en tijd zou dit ook 1 dag van te voren kunnen zijn.
  • Opbouwtijd 7 uur (exclusief soundcheck en repetitie/ doorloop in de avond).
  • Opbouw techniek in overleg!

Afbreektijd:

  • De dag erna tenzij het een middagvoorstelling is. Duur 3 uur

Repetitie:

  • De dag en avond voor de voorstelling. Licht wordt gesteld  tot 02.00 s nachts.

Techniek:

Licht

  • Eigen licht (lichtplan opvraagbaar)

Geluid

  • Eigen geluid (geluidsplan opvraagbaar)

Bijzonderheden:

  • Er wordt gebruik gemaakt van hand flares nr. 0109 UN code, 160 gr. (Per voorstelling 45 stuks, 12 wit 33 rood)
  • Voor de hand flares moet een vergunning worden aangevraagd door een erkend bedrijf, de kosten hiervoor zijn voor rekening van de organisatie. (zie offerte)

(Meer info over de hand flares zie bijlage)

  • De organisatie zorgt dat er 2 stuks CO2 brandblusapparaten aanwezig zijn, Close-Act zorgt voor 2 branddekens.

Locatie eisen

Pi-Leau wordt tussen het publiek gespeeld en is ruim opgezet.

  • Een speelvlak 2400 m  is noodzakelijk (bijv 40 bij 60 meter).
  • Min 1 aanrij route naar het speelvlak van min 5 m breed en 7 m hoog. Dit is nodig voor de objecten die gebruikt worden tijdens het spel.
  • Stevige en geen gladde ondergrond.
  • Zoveel als mogelijk straatverlichting, lichtreclames winkels etc uit.

Beschikbaarheid van de locatie:

  • De dag van opbouw en de gehele dag voor aanvang van de voorstelling vrije toegang tot speelplek.
  • Gelegenheid tot soundchecken en doorloop/ repetitie op de speelplek gedurende 2 dagen voor de voorstelling.

TE organiseren DOOR DE ORGANISATIE

 

Straatverlichting/ Omgevingslicht:

  • Straatverlichting en omgevingslicht (reclameborden, winkelverlichting) uit.
  • Wij zorgen voor noodverlichting op de locatie.

Kleedruimte:

  • Omkleedgelegenheid met stromend water en toilet nabij speelplek. In de kleedruimte moeten tafels, stoelen en spiegels aanwezig zijn.

Dranghekken:

  • 26 stuks, voor de 4 speakers, 6 lichttorens en FOH

Elektriciteit:

  • krachtstroom (400 / 230volt)
  • 1 x 125A, 3 phase, 400Volts 5 pins CEE connector (red) in directe omgeving regie-tent (F.O.H.).
  • 6x 16A, 230 volt, monophase schuko. (European schuko connector).
  • Plaatsing in overleg met technici Close-Act

Mobile elektriciteit

  • Voor de mobiele podia en grote mobiele objecten hebben we nodig:
  • Straatverlichting en omgevingslicht (reclameborden, winkelverlichting) uit.

Voor de mobiele podia en grote mobiele objecten hebben we nodig:

  • 6 x stille mini generatoren (gesloten circuit: max 60 db, handy format) minimaal levering 625 W, constant vermogen 230 V)
  • 3 x stille mini generatoren (gesloten circuit: max 80 db, handy format) minimaal levering 2000 W, constant vermogen 230 V)

Podiumdelen (19) afm. 2m x 1m x 0,8 (h)

  • 2 stuks: voor Rebels (figuren in voorstelling)
  • 5 stuks van voor regie-tent ( productie, technici en mixtafels licht en geluid)
  • 4 stuks voor speakers
  • 8 stuks voor 4 volgspots

Alle podiumdelen worden geplaatst in overleg met de technici.

Security / crew tijdens voorstelling:

  • 18 personen security die meehelpen tijdens de voorstelling. Zij begeleiden de deze door het publiek.
  • Belangrijk is dat 6 (zie rode tekst) daarvan ook aanwezig zijn tijdens de repetitieavond en alle voorstellingen meewerken wanneer er meerdere avonden gespeeld wordt .
  • De andere security een uur aanwezig voor aanvang en duidelijk herkenbaar dmv shirt als medewerkers van de organisatie.

 

- 2 voor de mobielen van de duikers en de duikboot

- 2 voor het mobiel waar de zangeres op zit

- 3 voor de koningsvis

- 5 voor de bollen en de stokvissen

- 1 voor het middenstuk van de koningsvis

- 2 voor de mobielen van de zeemeerminnen

- 1 voor het mobiel van het vissertje

- 2 om de uitgebrande handflares op te vangen in met zand gevulde emmers.

(De vuurspelers stoppen de flares, die tijdens het optreden worden gebruikt, in de emmers voor de veiligheid van het publiek.)

 

Security  voor en na de voorstelling en tijdens op- en afbouw

( voor exacte tijden zie te maken tijdschema )

Deze mensen zijn nodig voor;

  • De techniek en attributen.
  • De objecten, deze worden voor aanvang van de voorstelling op verschillende opkomstpunten van de speellocatie geplaatst.
  • 4 mensen die onze attributen (13 mobielen, 13 stokvissen en 3 kostuumonderdelen) bewaken wanneer deze opgebouwd zijn en de spelers eten, omkleden/ schminken.

(Deze security zouden dezelfde personen kunnen die met de voorstelling meespelen)

  • Nachtbewaking tot 11.00 in de ochtend voor objecten en techniek.

Maaltijd / consumptie:

  • Koffie/ thee/ frisdrank/ water en broodjes op speellocatie voor 35 pers. tijdens de speel-, op- en afbouwdagen.
  • Warme maaltijd 3 uur voor aanvang van de doorloop en voorstelling voor 35 personen.

Parking:

  • 3 bestelbussen, 1 bakwagens, 1 vrachtwagen en 2 personenauto's.

Overnachtingen:

  • Overnachting voor 35 personen.
  • Wanneer het hotel verder dan 1 km van de speellocatie is (niet op loopafstand) zorgt de organisatie voor lokaal vervoer van de spelers of fietsen.